-
Katosiko salasana? Voimme auttaa.
Syötä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään ja lähetämme sinulle ohjeet kuinka voit palauttaa salasanasi.
Asiakaspalvelu
Onnistuiko tilauksen tekeminen?
Kun tilauksesi on käsitelty, siirryt automaattisesti pois tilaussivulta. Seuraavaksi näet tilausvahvistussivun, jolla sinua kiitetään tilauksen tekemisestä. Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen myös sähköpostiisi.
Jos yhtä tai useampaa tilauksesi sisältämistä tuotteista ei ole käsittelyhetkellä saatavilla, koko tilauksesi peruutetaan automaattisesti. Tällöin sinua ei laskuteta mistään. Jos kuitenkin haluat saatavilla olevat tuotteet, sinun on tehtävä uusi tilaus. Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden tai tilata tuotteet uudelleen tuotesivulla.
Vinkkejä ongelmatilanteisiin:
- Varmista, että kaikki pakolliset kentät on täytetty kokonaisuudessaan ja, että niiden tiedot ovat oikein. (Huomio: Pakolliset kentät näytetään punaisina jos ne on jätetty tyhjäksi tai niiden tiedot on syötetty väärin, kun painat “Lähetä tilaus” -painiketta.)
- Jos käytät tilauksen maksamiseen luotto- tai debit-korttia, tarkista, että kortin numero, voimassaoloaika ja turvakoodi on syötetty oikein.
- Jotkut tilaamiseen liittyvät ongelmat saattavat johtua käyttämästäsi selaimesta tai päätelaitteesta. Selain tarkoittaa ohjelmistoa, jolla käytät sivustoa. Päätelaite tarkoittaa käyttämääsi tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta. Palvelumme tukee kaikkia tunnetuimpia selainohjelmistoja (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox ja Safari). Varmista, että käytössäsi on selaimen uusin versio. Emme valitettavasti voi tukea kaikkia päätelaitteita (älypuhelimet, tabletit ja pelikonsolit). Jos käytössäsi on jokin tällainen laite, eikä tilaaminen onnistu, voit kokeilla tilaamista tietokoneella.
- Maksukortillasi saattaa olla rajoituksia koskien yksittäisostoja, tietyllä aikavälillä tehtyjä ostoa tai verkko-ostoksia. Kyseessä on yleensä pankkisi tarjoama turvallisuusominaisuus.
- Jos olet kokeillut yllä mainittuja keinoja, mutta tilaaminen ei vieläkään onnistu, ota yhteyttä pankkiisi tarkistaaksesi onko tilisi käyttöä verkko-ostoksiin rajoitettu.