AT,BE,BG,HR,CY,CZ,DK,EE,FI,FR,DE,GR,HU,IE,IT,LV,LT,LU,MT,NL,PL,PT,RO,SK,SI,ES,SE,GB

Tämä sivusto on tarkoitettu vain Yhdysvalloissa asuvien asiakkaidemme käyttöön. Pahoittelemme, että emme voi käsitellä tilauksia
tai tiedusteluja Yhdysvaltojen ulkopuolelta. Löytääksesi oikean sivuston omalle alueellesi, ota yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjääsi.

Olemme lisänneet verkkosivumme turvajärjestelyjä varmistaaksemme, että asiointisi Rapala.comissa on suojattua.

Olemme havainneet, että käytössäsi on Tämä on vanhentunut versio tai selain, jota ei tueta koska se ei tarjoa riittävää suojaa verkkokaupoissa. Voidaksesi tehdä tilauksen Rapala.com-sivustolla, tarvitset ajantasaisen selaimen, joka täyttää tiukemmat turvallisuusvaatimukset. Päivitä selaimesi tai lataa uusi selain, että voit jatkaa verkkokauppamme käyttöä.

Chrome:LataaApua päivitykseen

Firefox:LataaApua päivitykseen

Safari (vain Mac):LataaApua päivitykseen

Microsoft Edge (vain PC *vaatii Microsoft Windows 10:n tai uudemman käyttöjärjestelmäversion):LataaApua päivitykseen

Internet Explorer (vain PC *versio 11 tai uudempi):LataaApua päivitykseen

Onnistuiko tilauksen tekeminen?

Kun tilauksesi on käsitelty, siirryt automaattisesti pois tilaussivulta. Seuraavaksi näet tilausvahvistussivun, jolla sinua kiitetään tilauksen tekemisestä. Kun tilauksesi on käsitelty, saat tilausvahvistuksen myös sähköpostiisi.

Jos yhtä tai useampaa tilauksesi sisältämistä tuotteista ei ole käsittelyhetkellä saatavilla, koko tilauksesi peruutetaan automaattisesti. Tällöin sinua ei laskuteta mistään. Jos kuitenkin haluat saatavilla olevat tuotteet, sinun on tehtävä uusi tilaus. Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden tai tilata tuotteet uudelleen tuotesivulla.

Vinkkejä ongelmatilanteisiin:

  • Varmista, että kaikki pakolliset kentät on täytetty kokonaisuudessaan ja, että niiden tiedot ovat oikein. (Huomio: Pakolliset kentät näytetään punaisina jos ne on jätetty tyhjäksi tai niiden tiedot on syötetty väärin, kun painat “Lähetä tilaus” -painiketta.)
  • Jos käytät tilauksen maksamiseen luotto- tai debit-korttia, tarkista, että kortin numero, voimassaoloaika ja turvakoodi on syötetty oikein.
  • Jotkut tilaamiseen liittyvät ongelmat saattavat johtua käyttämästäsi selaimesta tai päätelaitteesta. Selain tarkoittaa ohjelmistoa, jolla käytät sivustoa. Päätelaite tarkoittaa käyttämääsi tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta. Palvelumme tukee kaikkia tunnetuimpia selainohjelmistoja (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox ja Safari). Varmista, että käytössäsi on selaimen uusin versio. Emme valitettavasti voi tukea kaikkia päätelaitteita (älypuhelimet, tabletit ja pelikonsolit). Jos käytössäsi on jokin tällainen laite, eikä tilaaminen onnistu, voit kokeilla tilaamista tietokoneella.
  • Maksukortillasi saattaa olla rajoituksia koskien yksittäisostoja, tietyllä aikavälillä tehtyjä ostoa tai verkko-ostoksia. Kyseessä on yleensä pankkisi tarjoama turvallisuusominaisuus.
  • Jos olet kokeillut yllä mainittuja keinoja, mutta tilaaminen ei vieläkään onnistu, ota yhteyttä pankkiisi tarkistaaksesi onko tilisi käyttöä verkko-ostoksiin rajoitettu.